FOTOGRAFIJA KAIP BŪDAS IŠSILAISVINTI

Agnė Narušytė. Klaipėdietis Gytis Skudžinskas aiškiai vengia kontrolės – bemaž visus jo fotografinius projektus lengvai suvėriau ant šio idėjinio siūlo. Ką bedarytų, jis išsisukinėja nuo to, kas įprasta, ką primeta menas ar institucijos, kasdienybės rutina ar dirbtinė fotoaparato akis.

FOTOGRAFIJA KAIP BŪDAS IŠSILAISVINTI

Psichotrasos ir abstrakcijos

Gintautas Mažeikis. Pasaulis mums nėra duotas nei fizinis, nei psichinis, nei simbolinis. Jį kiekvieną kartą savo veikla, vaizduote vienu metu ir kuriame, ir aktualizuojame.

Psichotrasos ir abstrakcijos

Fotoparkūras hipermieste

Jurij Dobriakov. Gytis Skudžinskas yra vienas iš vos kelių lietuvių fotomenininkų, žvelgiančių į viešą miesto erdvę kone situacionisto akimis. Nuo 1999 plėtojamas projektas be pabaigos „Traces" - beveik tobula situacionistų psichogeografinių miesto žemėlapių realizacija.

Fotoparkūras hipermieste

Ėjimas karštomis (?) pėdomis

Ričardas Šileika. Vilniaus fotografijos galerijoje liepos 9 - rugpjūčio 3 dienomis pristatoma pajūrio menininko G. Skudžinsko paroda „Traces 006“

Ėjimas karštomis (?) pėdomis

Nekasdieniška kasdienybės rega

Remigijus Venckus. Gytis Skudžinskas vienas aktyvesnių jaunųjų Vakarų Lietuvos menininkų. Pabandysiu atverti dviejų fotografijų ciklų Prieš ir Laukimo zonos formą ir pažvelgti į abiejų turinį vienu metu. Pažadu, kad mano interpretacija ne bus nuosekli.

Nekasdieniška kasdienybės rega

Orentaciniai miesto taškai

Danguolė Ruškienė. G. Skudžinsko „Traces 003“ pateikia savitą žmogaus gyvenamosios erdvės suvokimo modelį.

Orentaciniai miesto taškai